• Badeendjesrace 2024

Voor de vijfde keer op rij organiseert Mixed Lions Club Utrecht Novum weer de enige echte badeendjesrace in het Máximapark! De voorbereidingen zijn gestart, maar wij kijken nu al uit naar de volgende editie van dit geweldige (inmiddels) jaarlijkse evenement! Houd onze site en socials in de gaten voor nieuws!

• Pubquiz

Uitverkochte pubquiz voor een fantastisch mooi goed doel: Just In Time 4 Heroes

• Badeendenrace 2023

In het voorjaar van 2023 organiseren wij wederom de badeendenrace. Op 4 juni 2023 gaan er weer duizenden genummerde badeendjes te water in de race naar de eindstreep. De gehele opbrengst gaat uiteraard naar het goede doel.

Actie: Dress for Success

15/11/2023

Mixed Liond Club Utrecht helpt Dress for Success bij het inzamelen van "op weg naar werk" kleding. Helpt u mee?